display advertenties

Wat houdt DV 360 in?

Wat is DV 360 nou eigenlijk precies? DV 360 is een marketing tool van Google waarmee je een (realtime) advertenties mee kan in gaan kopen. Dit doe je ook wel op het netwerk van Google Display waar je misschien al wel eens van gehoord hebt. Hieronder vallen ook andere bekende platformen zoals YouTube. Dit netwerk bestaat ongeveer uit negen van de tien gevallen van het totale internetnetwerk. De andere tien procent die hiervan overblijft, is iets waar de interesse meestal ligt voor ondernemingen en waar hun naar toe willen streven. Dit zijn genoemde premium plaatsingen en hiermee kun je een groepje gaan selecteren en bedrijven toegang gaan geven tot waar je advertentie invloed op zou kunnen gaan treffen. Wil je meer te weten komen over dit onderwerp, in dit artikel kun je hier uitgebreid meer informatie over gaan lezen.

Inkopen van de media met DV 360

Je hebt bij DV 360 veel opties om te vergelijken met je Google Display advertenties en deze zijn stoppen nooit, ook wel eindeloos genoemd. Met een display campagne kun je via Google Advertenties eerder vast gaan leggen aan iets standaards. DV 360 heeft een media banner en is vrij gemakkelijk om uit te gaan voeren. Rich media duidt dit meestal aan op banners die rijker zijn dan de andere verschillende banners. Ook worden ze onderscheid door grotere opvallende banners kun je formaten en onder andere visuele animaties instellen. Dit houdt in dat de klikratio waaronder mensen sneller kan gaan klikken op advertenties op het internet. Buiten de standaarden, banners en de Rich media om kun je ook videoadvertenties in gaan zetten en deze gaan adverteren. Maar wat kun je allemaal gaan doen met DV 360?

Wat zou je kunnen doen met DV 360?

Door dit ingebouwde platform verkrijg je een beter inzicht over de doelgroepen die je nu aan het beheersen bent en kun je een nieuwe doelgroep gemakkelijk en sneller op basis van juiste informatie gaan vaststellen. Je zou dit kunnen samenstellen met een toegang tot een premium om vervolgens de exacte doelgroep vast te kunnen stellen. Door het verkrijgen van een real time inzicht en informatie kun je hiermee sneller tot een beslissing komen die er van belang voor je kan zijn. Dit zorgt er onder andere voor dat je meer campagnes kunt gaan maken en uiteindelijke hier ook betere resultaten van kunt gaan krijgen bij je campagne. Ben je nou nieuwsgierig naar deze campagnes? Neem dan even contact op met een bedrijf zodat je hier meer over te weten kunt komen.