Snel en makkelijk antwoord door middel van een flowbot op uw website

Een flowbot is een bot op je website. Deze komt direct naar voren als je een chat opent. Het mooie aan een flowbot is dat je meteen kan kiezen waar je vraag over gaat. Heb je een vraag over je bestelling? Dan kan je op het knopje ‘bestelling’ klikken of het typen en versturen. De flowbot gaat dan automatisch verder naar de volgende stap. Als je alle stappen hebt doorlopen en nog geen antwoord hebt wordt je automatisch doorverbonden met een specialist. De specialist zal dan met persoonlijk contact en een overzicht van de klantvraag gemakkelijk verder kunnen helpen.  

Krijg je technische vragen makkelijk beantwoordt via de flowbot

Chatkracht maakt een flowbot op basis van de gegevens die jij aanlevert en die we op de website kunnen vinden. Wij kunnen de flowbot zo uitgebreid maken en indelen als wij zelf willen. De flowbot is ten alle tijden bereikbaar en als de flowbot er niet uitkomt staat Chatkracht 72 uur per week paraat om de klant daarna op te vangen met zijn of haar vraag. Aan de hand van de informatie die verzamelt is en wat in het kenniscentrum staat kan een chatspecialiste 80% van alle vragen beantwoorden en de klant helpen als de flowbot hier niet uitkomt. Dit scheelt het bedrijf extra tijd om de telefoon op te nemen of de e-mail te beantwoorden. Hierdoor verlicht Chatkracht de werkdruk van het bedrijf en geeft Chatkracht ze extra tijd en ruimte om zich te richten op andere ontwikkelingen. Zoals bijvoorbeeld verbetering van de website. 

Waarom deze sector?

Deze technieksector is voor veel Nederlanders een ingewikkelde sector. Je hebt er veel verstand van, of juist helemaal niet. In deze branche zullen dus veel klantvragen ontstaan. Hierdoor kan een flowbot een zeer grote toegevoegde waarde hebben voor deze sector.